måndag 31 oktober 2011

Adoptionsavgifter ;)

Ja, som ni nog kanske har förstått vid det här laget så kan man adoptera (läs köpa)
mössor mm. fr mig. Priserna beror såklart lite på material. För att man ska få en ungefärlig
bild över vad det kan kosta så tänkte jag därför skriva ut det nedan.

Barnmössa       -         100-150 kr (beroende på material och  ev.dekor)
Vuxenmössa    -          200-250 kr (beroende på material och  ev.dekor)
Blommor          -          pris vid förfrågan 
Vantar              -          pris vid förfrågan.
Sjal                   -          pris vid förfrågan.

Om man är intresserad av att adoptera en mössa som redan ligger i bloggen eller om man vill göra en beställning på en mössa (särskild färg osv) så gör man det enklast genom att först göra en kommentar i bloggen eller per mejl höra av sig. Jag finns även på Facebook. Jag kan skicka per post mot fraktavgift, eller så kan man möta mig och hämta personligen. Alla mössor/dylikt som det inte uttryckligen står att de redan har en adress på, ligger ute för adoption. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar